Rotterdam Ahoy
English
Zoeken
Built for experiences
Ahoy NieuwsAhoy bruist. Volg ons op de voet.

Rotterdam Ahoy zet eerste stap in verlengen beurswaarde

24 maart 2017

Rotterdam Ahoy verlengt de levensduur van de succesvolle vakbeurs InfraTech door middel van online kennisdeling na afloop van de beurs. De InfraTech e-learning biedt professionals uit de infrastructuur de kans om presentaties van de keynote-sprekers ook in een digitale omgeving te bekijken. De e-learning is een belangrijke eerste stap voor de vakbeurs richting het 'anytime-anywhere-principe’: nieuwe ontwikkelingen volgen en specifieke (vak)kennis opdoen. Altijd, overal én voor iedereen beschikbaar. De e-learning omgeving van InfraTech is vanaf vandaag te bekijken via http://www.infratech.nl/trends/complexe-mobiliteit

 

Vier InfraTech keynote-sprekers vertegenwoordigen de actuele thema’s binnen de infrasector:

•             Complexe Mobiliteit: Carlo van de Weijer, TU/e

•             Circulaire Economie: Eva Gladek, Metabolic

•             Herwaardering Vakmanschap: Eric Roscam Abbing, Livework studio en

•             Veranderende samenwerking in de keten: Leentje Volker, TU Delft

 

Het zijn de onderwerpen van nu en de nabije toekomst. Essenties, vernieuwingen en visies worden op deze manier met de gehele sector gedeeld.

 

"Om het kennisplatform te verbreden, te verlengen en voor de gehele branche beschikbaar te maken kiezen we voor e-learning, stelt Gert Jan van den Nieuwenhoff, General Manager B-to-B Rotterdam Ahoy. "We omarmen de inhoudelijke programma’s op onze vakbeurzen. De transformatie van offline presentaties naar online content verlengt de levensduur van onze vakbeurzen. We delen actuele vakkennis met onze doelgroep middels dit initiatief. Niet alleen op de beurs, maar ook na de beurs. Rotterdam Ahoy heeft de ambitie om nu en in de toekomst kennisuitwisseling te stimuleren tijdens en na vakbeurzen, in zowel een offline als online omgeving.”

 

De e-learnings zijn een toegevoegde waarde voor bezoekers en exposanten. Met als doelstellingen: breed uitdragen van actuele vakkennis, uitbouwen van de doelgroep en aandacht langer vasthouden. Van den Nieuwenhoff: "Rotterdam Ahoy bouwt op deze manier aan de relatie tussen exposanten en bezoekers waarbij vakinhoudelijke content de verbindende factor is”.

ONZE PARTNERS

  • IDEA
  • AEG Facilities
  • AIPC Member
  • European Arenas Associaton
  • CLC Vecta
  • ICCA Member
  • MPI Member
  • NBTC Marketing
  • Rotterdam Partners
  • UFI Member

Wij gebruiken cookies om de effectiviteit van onze website te meten en deze te optimaliseren. Klik hier voor meer informatie over ons cookiebeleid.

ACCEPTEER