Rotterdam Ahoy
English
Zoeken
Built for experiences
Ahoy NieuwsAhoy bruist. Volg ons op de voet.

Beleving bezoekers Ahoy begint op het metrostation Zuidplein

17 januari 2017


De RET, het vervoersbedrijf in Rotterdam, heeft in samenwerking met Rotterdam Ahoy het metrostation Zuidplein voorzien van beelden van de evenementen die in de bekende accommodatie plaatsvinden. Het metrostation Zuidplein is op loopafstand gelegen van de evenementenlocatie. De aankleding van metrostation Zuidplein is onderdeel van het zogenaamde 'wachtverzachtersprogramma’ van de RET, waarbij stations voorzien worden van geur, muziek, verlichting en/of  'aankleding’ met een relevant thema voor dat station. De RET wil met de aankleding van metrostations het wachten voor reizigers zo aangenaam mogelijk maken.

Kees de Jong, Marketing & Communications Manager van Rotterdam Ahoy: "Wij ontvangen gedurende het jaar vele verschillende type bezoekers. Van concertgangers tot beursbezoekers, van congresdeelnemers tot sportliefhebbers. Velen van hen maken gebruik van de metro. Door de aankleding van het metrostation begint de beleving van hun bezoek al bij het uitstappen van de metro. Wij juichen het initiatief van de RET dan ook zeker toe.”

”Wachten wordt door reizigers ervaren als het meest negatieve onderdeel van hun reis en de lengte wordt ook overschat. Door de aankleding van het station, in combinatie met de al aanwezige muziek op het station, worden de mensen afgeleid en ervaren ze het wachten als korter en minder storend,” aldus Pedro Peters, algemeen directeur RET.

ONZE PARTNERS

  • IDEA
  • AEG Facilities
  • AIPC Member
  • European Arenas Associaton
  • CLC Vecta
  • ICCA Member
  • MPI Member
  • NBTC Marketing
  • Rotterdam Partners
  • UFI Member

Wij gebruiken cookies om de effectiviteit van onze website te meten en deze te optimaliseren. Klik hier voor meer informatie over ons cookiebeleid.

ACCEPTEER