Rotterdam Ahoy
English
Zoeken
Built for experiences
Ahoy NieuwsAhoy bruist. Volg ons op de voet.

Ahoy Catering Services transformeert naar ‘de Smaakmakers van Ahoy’

01 april 2015

Nieuwe naam geeft visie op cateringbeleving beter weer

Rotterdam, 1 april 2015 – Tijdens event15, de toonaangevende jaarlijkse vakbeurs voor de evenementenbranche (op 1 en 2 april), presenteerde Ahoy Rotterdam vanmiddag een nieuwe naam voor Ahoy Catering Services: ‘de Smaakmakers van Ahoy’. Deze naam sluit beter aan bij dat waar Ahoy voor staat op het gebied van eten en drinken en de beleving die ze daarmee tijdens evenementen creëert.

Aanleiding voor de keuze van een nieuwe naam was de wens om de identiteit van de afdeling en haar product beter neer te zetten en daarmee een duidelijker imago te creëren. Ralf Knikkenberg, Manager Catering Services, denkt dit met de Smaakmakers perfect te kunnen doen. “Al jarenlang verzorgen wij het eten en drinken tijdens grootschalige en kleine evenementen en vele organisatoren weten ons hierin te vinden. Onze stempel, waar wij voor staan en onze rode draad, misten nog in dit verhaal. De naam ‘De Smaakmakers van Ahoy’ vertegenwoordigt onze aanpak en visie op het gebied van eten en drinken tijdens evenementen. Het biedt een verrijking van de totaalbeleving in Ahoy.”

Evenementen op smaak brengen
De invloed van eten, drinken, geuren en smaken op hoe we als mensen situaties ervaren is aantoonbaar groot. Eten bepaalt deels hoe we ons voelen. En tegelijkertijd is hoe we ons voelen weer van invloed op wat we eten. Daar speelt Ahoy graag op in. ‘De Smaakmakers van Ahoy’ geloven dat een evenement alleen de optimale belevenis biedt wanneer het eten en drinken goed is. Door op een open, persoonlijke en Rotterdamse manier mee te denken met de klant wordt de meest kwalitatieve maatoplossing gevonden. Het doel is om evenementen boven de verwachting uit te laten stijgen met culinaire creaties. Dat kan gaan van een smaakvolle bitterbal tot een luxe 5-gangendiner en alles daar tussenin.

Uitstraling
De restaurants RiVers en Floyd behouden hun zelfde succesvolle concepten. Vooral op het gebied van hospitality zijn de Smaakmakers van Ahoy zichtbaar. Een gloednieuw logo komt in diverse uitingen terug; onder andere in zakelijke offertes, op de website, op kleding van het personeel, bij de aankleding van de buffetten en bij de uitstraling en de gerechten van de diners.
 

foto: Peter van der Veer (Directeur Ahoy Rotterdam), Michelle Lutteke (Salesmanager Smaakmakers van Ahoy) en Marc Liethof (Organisator event15) toosten op de lancering van de Smaakmakers van Ahoy. 

 

ONZE PARTNERS

  • AEG Facilities
  • AIPC Member
  • European Arenas Associaton
  • CLC Vecta
  • ICCA Member
  • MPI Member
  • NBTC Marketing
  • Rotterdam Partners
  • UFI Member